REGULAMIN APLIKACJI STILL GOOD
Regulamin określa warunki korzystania z aplikacji mobilnej oraz webowej pod nazwą Still Good (zwana dalej Aplikacją), której właścicielem i administratorem jest Still Good spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-309 Gdańsku) przy ul. Grunwaldzkiej 472, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001011759, posiadającym kapitał zakładowy 5.000zł, numer identyfikacji podatkowej NIP 5842829055, REGON 524084209 przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII wydział gospodarczy krajowego sądu rejestrowego.
Still Good jest aplikacją pośredniczącą w zakupie produktów z krótkim terminem przydatności pomiędzy Partnerem a Klientem. Still Good zapewnia dostęp do Aplikacji, za pośrednictwem której Partnerzy prezentują promocyjne oferty na swoje produkty, a Klienci mogą dokonać ich zakupu.
Czas odbioru – deklarowany przez Partnera czas, w którym Klient może dokonać odbioru zakupionych produktów.
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
Konto – usługa świadczona drogą elektroniczną, element administracyjny Aplikacji, tworzony przez Użytkownika poprzez rejestrację, w którym zebrane są informacje Użytkownika i dokumentacja związana z jego Zamówieniami, aktualnymi lub zarchiwizowanymi
Lokal – adres, pod którym Partner wykonuje działalność gospodarczą
Polityka Prywatności – dokument regulujący bezpieczeństwo ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych Użytkowników
Regulamin – niniejszy dokument regulujący korzystanie z Aplikacji Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany za pomocą systemu teleinformatycznego.
Rejestracja – usługa świadczona drogą elektroniczną, procedura dokonywana przez Użytkownika w celu założenia Konta oraz dokonania zakupu.
Partner – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej prowadzi Lokal i umieszcza w Aplikacji swoje oferty.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży, zawarta według postanowień niniejszego Regulaminu pomiędzy Partnerem a Użytkownikiem, za pośrednictwem systemu sprzedażowego Aplikacji.
Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która na warunkach wskazanych w Regulaminie dokonuje zakupu oraz na rzecz, której świadczone są usługi drogą elektroniczną przez Still Good.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Aplikacji, w szczególności warunki korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, dokonywania zakupu, składania reklamacji, a także inne uprawnienia i obowiązki Still Good, oraz Użytkownika.
Użytkownik korzysta z Aplikacji pod warunkiem zapoznania się z treścią regulaminu. Korzystanie z Aplikacji jest tożsame z akceptacją Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
Still Good ani Sprzedający nie zamieszcza w Aplikacji informacji handlowych, ani ofert składanych w formie elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny. W szczególności przepisy dotyczące złożenia oferty w postaci elektronicznej nie mają zastosowania.
Umowy sprzedaży i o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierane są na podstawie prawa polskiego i w języku polskim.
Do korzystania ze wszystkich funkcjonalności Aplikacji webowej wymagane jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową wraz z aktualizacjami, konto poczty elektronicznej oraz aktywna obsługa Cookies. Aplikacja mobilna dostępna jest do pobrania w platformach: dla urządzeń z systemem operacyjnym Android w Google Play; dla urządzeń z systemem iOS w AppStore. Do korzystania ze wszystkich funkcjonalności Aplikacji mobilnej wymagane jest urządzenie mobilne z dostępem do Internetu oraz zainstalowanym systemem operacyjnym Android lub iOS wraz z kontem poczty elektronicznej. Still Good nie pobiera opłat za korzystanie z Aplikacji, jednak może się ono wiązać z kosztami transmisji danych, zgodnie z umową Korzystającego z operatorem Internetu.
KONTO I POZOSTAŁE USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Użytkownik, używając funkcji formularzy (interaktywnych pól do uzupełnienia), zobowiązany jest podać swoje prawdziwe, aktualne i prawidłowe dane. Aby założyć Konto należy dokonać Rejestracji. Rejestracja dokonywana jest po kliknięciu przycisku “Załóż Konto” oraz wypełnieniu formularza. Z chwilą aktywowania przycisku, zostaje zawarta umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną na prowadzenie konta między Użytkownikiem a Still Good na czas nieokreślony. Stworzenie Konta może być również możliwe za pośrednictwem połączonej Platformy, w której Użytkownik zarejestrował się uprzednio (na przykład Google czy Facebook). Podczas Rejestracji, Użytkownik wskazuje hasło, poprzez które następnie uzyskuje dostęp do Konta. Użytkownik ma obowiązek chronić hasło i nie może udostępniać hasła osobom trzecim. Konto jest niezbywalne. Użytkownik zobowiązany jest do aktualizowania i poprawiania swoich danych w ramach Konta niezbędnych do realizacji Zamówienia, tak aby zawsze były prawidłowe, prawdziwe i aktualne. Użytkownik może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta w każdym czasie poprzez wysłanie oświadczenia woli do Still Good za pośrednictwem poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że oświadczenie to musi to być wysłane z adresu email, którym Użytkownik posługiwał się w momencie rejestracji Konta, na adres email: biuro@stillgood.pl Wypowiedzenie zostanie zrealizowane w ciągu 14 dni roboczych, Użytkownik nie może dokonać cesji praw i obowiązków wynikających z umowy prowadzenia konta, a także nie może korzystać z Kont innych Użytkowników oraz udostępniać swojego Konta innym osobom.
ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I UMOWA SPRZEDAŻY
Zamówienie może być złożone wyłącznie przez osoby, posiadające zarejestrowane Konto w Aplikacji. Użytkownik dokonuje Zamówienia poprzez aktywowanie przycisku „Kup”. Po skompletowaniu Zamówienia, Użytkownik zatwierdza je oraz przesyła do Sprzedającego poprzez aktywację przycisku „Zapłać teraz”. Zamówienie obejmuje ofertę Partnera, która komponowana jest z produktów, które w danym dniu oferuje Partner, z krótkim terminem przydatności. Komponowanie zamówień jest dokonywane w sposób losowy, a Klient nie ma wpływu na zawartość Zamówienia. Po dokonaniu zapłaty za Zamówienie, Klient nie ma możliwości modyfikacji szczegółów.
Opłacenie złożonego Zamówienia stanowi złożenie oferty zawarcia Umowy Sprzedaży przez Użytkownika Partnerowi na ofertę, którą wystawił Partner. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedającym dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży. Treść zawartej Umowy Sprzedaży oraz potwierdzenie jej zawarcia zostaje udostępniona w Aplikacji za pośrednictwem Konta Użytkownika. Użytkownik zobowiązuje się do odbioru opłaconego Zamówienia w Czasie odbioru w Lokalu Sprzedającego. Jeżeli Użytkownik nie dokona odbioru we wskazanym czasie nie z winy Sprzedającego, będzie to stanowić niedochowanie przez niego obowiązków wynikających z Umowy sprzedaży, a tym samym Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu opłaty. Elementem nieodłącznym zawarcia Umowy Sprzedaży jest uiszczenie płatności przez Użytkownika. Still Good nie będąc stroną Umowy Sprzedaży zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedającym, nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie przez Sprzedającego obowiązków z niej wynikających, w tym w szczególności dotyczących jakości, składu i właściwości Posiłków. Jeżeli jednak Sprzedający lub Użytkownik nie dotrzymuje swoich obowiązków, w szczególności Sprzedający nie umożliwia odbioru Zamówienia, Użytkownik powinien zgłosić takie naruszenie Still Good. Użytkownik może znaleźć informacje o produktach wraz z opisem w menu/na stronie internetowej Sprzedającego. Sprzedający ponosi wyłączną odpowiedzialność za dostarczenie informacji o produktach i zapewnienie, że są one zgodne z prawdą i aktualne. Zastrzega się możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Partnera w szczególnych przypadkach, takich jak błąd w funkcjonowaniu aplikacji. Klient nie ma możliwości odstąpienia od Umowy Sprzedaży z uwagi na krótki termin przydatności oferowanych produktów oraz obniżoną cenę.
Klient zobowiązany jest do odbioru Zamówienia w Lokalu Sprzedającego oraz we wskazanym Czasie Odbioru. Adres Sprzedającego oraz szczegółowe informacje dotyczące miejsca i terminu Odbioru są dostępne w Aplikacji. Jeżeli Klient przybędzie do Lokalu przed wyznaczonym Czasem Odbioru, powinien zaczekać na zewnątrz. Jeżeli Klient przybędzie do Lokalu po wyznaczonym Czasie Odbioru, Lokal może być zamknięty, a odbiór Zamówienia niemożliwy. Odbiór Zamówienia odbywa się poprzez przedstawienie pracownikowi Partnera potwierdzenia złożenia Zamówienia i zaznaczenie odbioru. Podczas trwania odbioru w Lokalu Klient powinien upewnić się, że produkty oraz ich liczba są zgodne z dokonanym zakupem.
Użytkownikami mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych. Użytkownik zobowiązany jest: odebrać Zestaw zgodnie z informacjami zawartymi w profilu Sprzedającego; na prośbę pracownika Lokalu okazać Aplikację, w celu potwierdzenia przez niego odbioru zakupu lub podania numeru ID przypisanego do danego Zamówienia po pomyślnym dokonaniu płatności. Jeżeli Użytkownik ze swojej winy po raz trzeci nie odbiera zakupu w Czasie odbioru, Still Good zastrzega sobie praw do wystosowania ostrzeżenia, a w przypadku gdy sytuacja się powtórzy – do zablokowania Konta na okres dwóch tygodni.
Produkty wydawane są Klientowi przez Partnera wyłącznie w opcji “na wynos”, w związku z czym Klient nie jest uprawniony do skorzystania z zakupu w Lokalu Sprzedającego.
Ceny podane na stronach Aplikacji są ostatecznymi cenami brutto (zawierają wszystkie cła i podatki, w tym VAT w wysokości określonej przez obowiązujące przepisy), wyrażone są w złotych polskich. Użytkownik ma możliwość zgłosić się do Still Good w sprawie otrzymania kodu rabatowego na zakup dowolnej paczki niespodzianki do wykorzystania w ciągu 30 dni. Zgłoszenia należy dokonać na adres mailowy: kontakt@stillgood.pl, podając mail, na który Użytkownik jest zarejestrowany. Koszt wysyłki paczki niespodzianki zawierają się w kwocie od 10 zł do 30. zł (jeżeli występuje) jest wliczony w cenę ostateczną podaną w ofercie Sposób zapłaty za Zamówienie ograniczony jest do płatności elektronicznej za przedpłatą, wykonywanej za pośrednictwem systemu imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach. Użytkownik zobowiązany jest do uiszczenia płatności w kwocie wskazanej w Zamówieniu niezwłocznie od momentu aktywowania przycisku “Zapłać teraz”. Klient zobowiązany jest uiścić płatność za Zamówienie niezwłocznie (do ok. 5 min) po wysłaniu Zamówienia do Sprzedającego. Do każdego zakupu wystawiany jest dokument sprzedaży przez w postaci paragonu fiskalnego lub faktury, na żądanie Użytkownika, który stanowi potwierdzenie istotnych elementów dokonanego zakupu. Warunki dokonanego zakupu nie mogą ulec zmianie w stosunku do Klienta, który złożył ofertę w sposób wskazany powyżej, przed dokonaniem zmiany cenowej. Obowiązek wystawienia dokumentu sprzedaży leży po stronie Partnera.
REKLAMACJE NA FUNKCJONOWANIE APLIKACJI
Still Good jest adresatem reklamacji złożonych przez Użytkownika na funkcjonowanie oraz dostępność Aplikacji. Zgłoszenie powinno zawierać minimum danych takich jak: adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji Konta oraz zastrzeżenia do funkcjonowania Aplikacji. Zgłoszenie należy wysłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Still Good: kontakt@stillgood.pl Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie czternastu dni roboczych od dnia jej otrzymania na wskazany adres poczty elektronicznej..
REKLAMACJE NA ZAKUPIONE PRODUKTY ZA POŚREDNICTWEM APLIKACJI
Partner ma obowiązek dostarczania Klientom produktów wolnych od wad. Jeżeli Klient będzie niezadowolony z otrzymanych produktów ma możliwość skontaktowania się z Działem Obsługi Klienta Still Good celem weryfikacji i próby polubownego rozwiązania sprawy w ciągu 7 dni roboczych. W przypadku, gdy sposób rozpatrzenia skargi Klienta przez Still Good nie spełni oczekiwań Klienta, Konsument posiada roszczenia z tytułu rękojmi za wady, w szczególności może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, lub żądać wymiany produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Reklamacje z tytułu rękojmi należy składać na adres mailowy: kontakt@stillgood.pl w celu rozpatrzenia przez Still Good. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
ZWROTY
Przedmiotem zakupu za pośrednictwem Aplikacji są produkty w obniżonej cenie z krótkim terminem przydatności. Prawo odstąpienia od umowy, nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
ZMIANA REGULAMINU
Still Good zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych powodów prawnych takich jak zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub technicznych. Użytkownicy każdorazowo zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w wiadomości email na adres zarejestrowanego Użytkownika, wysłanej na minimum siedem dni przed wejściem w życie. W tym czasie Użytkownik powinien zaakceptować zmieniony Regulamin lub odmówić jego akceptacji i jednocześnie wypowiedzieć umowę o prowadzenie Konta. W przypadku, w którym Użytkownik nie odmówi akceptacji Regulaminu oraz nie wypowie umowy o prowadzenie Konta, nowe brzmienie Regulaminu uznaje się zaakceptowane przez Użytkownika. Zakupy dokonane przed wejściem w życie nowego brzmienia Regulaminu, realizowane są zgodnie z poprzednimi zasadami.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Kontakt i sposób porozumiewania się z Aplikacją: (a) adres e-mail: kontakt@stillgood.pl; (b) adres do korespondencji: 80-309 Gdańsk, ul. Al. Grunwaldzka 472. Wszelkie materiały, w tym elementy grafiki, kompozycja tych elementów, znaki towarowe oraz inne, dostępne w Aplikacji stanowią przedmiot praw wyłącznych, w szczególności stanowią przedmiot ochrony praw autorskich i praw własności przemysłowej. Wykorzystywanie materiałów udostępnianych w Aplikacji w jakiejkolwiek formie wymaga każdorazowo zgody Still Good. Still Good uprawnione jest do zmiany elementów i funkcjonalności Aplikacji, przy czym zobowiązuje się, iż nie będą one stanowiły pogorszenia jakości Usług. Konsument ma możliwości skorzystania z alternatywnych w stosunku do postępowania sądowego sposobów rozwiązywania sporów (ADR), w szczególności poprzez mediację, poprzez koncyliację lub w ramach w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Lista instytucji, do których Konsument może się zwrócić o rozstrzygnięcie sporów w ramach ADR znajduje się pod tym linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/index_en.htm Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Jeżeli Użytkownik nie chce skorzystać z ADR ani ODR, wszelkie spory powstałe na gruncie regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd powszechny, określając właściwość sądu kierować się należy regułami określonymi we właściwym Użytkownikowi będącemu Konsumentem akcie prawnym. Spory powstałe pomiędzy Still Good a Użytkownikiem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Still Good Data wejścia w życie Regulaminu: 09.01.2022r.
REGULAMIN APLIKACJI STILL GOOD
Regulamin określa warunki korzystania z aplikacji mobilnej oraz webowej pod nazwą Still Good (zwana dalej Aplikacją), której właścicielem i administratorem jest Still Good spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-309 Gdańsku) przy ul. Grunwaldzkiej 472, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001011759, posiadającym kapitał zakładowy 5.000zł, numer identyfikacji podatkowej NIP 5842829055, REGON 524084209 przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII wydział gospodarczy krajowego sądu rejestrowego.
Still Good jest aplikacją pośredniczącą w zakupie produktów z krótkim terminem przydatności pomiędzy Partnerem a Klientem. Still Good zapewnia dostęp do Aplikacji, za pośrednictwem której Partnerzy prezentują promocyjne oferty na swoje produkty, a Klienci mogą dokonać ich zakupu.
Czas odbioru – deklarowany przez Partnera czas, w którym Klient może dokonać odbioru zakupionych produktów.
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
Konto – usługa świadczona drogą elektroniczną, element administracyjny Aplikacji, tworzony przez Użytkownika poprzez rejestrację, w którym zebrane są informacje Użytkownika i dokumentacja związana z jego Zamówieniami, aktualnymi lub zarchiwizowanymi
Lokal – adres, pod którym Partner wykonuje działalność gospodarczą
Polityka Prywatności – dokument regulujący bezpieczeństwo ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych Użytkowników
Regulamin – niniejszy dokument regulujący korzystanie z Aplikacji Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany za pomocą systemu teleinformatycznego.
Rejestracja – usługa świadczona drogą elektroniczną, procedura dokonywana przez Użytkownika w celu założenia Konta oraz dokonania zakupu.
Partner – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej prowadzi Lokal i umieszcza w Aplikacji swoje oferty.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży, zawarta według postanowień niniejszego Regulaminu pomiędzy Partnerem a Użytkownikiem, za pośrednictwem systemu sprzedażowego Aplikacji.
Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która na warunkach wskazanych w Regulaminie dokonuje zakupu oraz na rzecz, której świadczone są usługi drogą elektroniczną przez Still Good.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Aplikacji, w szczególności warunki korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, dokonywania zakupu, składania reklamacji, a także inne uprawnienia i obowiązki Still Good, oraz Użytkownika.
Użytkownik korzysta z Aplikacji pod warunkiem zapoznania się z treścią regulaminu. Korzystanie z Aplikacji jest tożsame z akceptacją Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
Still Good ani Sprzedający nie zamieszcza w Aplikacji informacji handlowych, ani ofert składanych w formie elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny. W szczególności przepisy dotyczące złożenia oferty w postaci elektronicznej nie mają zastosowania.
Umowy sprzedaży i o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierane są na podstawie prawa polskiego i w języku polskim.
Do korzystania ze wszystkich funkcjonalności Aplikacji webowej wymagane jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową wraz z aktualizacjami, konto poczty elektronicznej oraz aktywna obsługa Cookies. Aplikacja mobilna dostępna jest do pobrania w platformach: dla urządzeń z systemem operacyjnym Android w Google Play; dla urządzeń z systemem iOS w AppStore. Do korzystania ze wszystkich funkcjonalności Aplikacji mobilnej wymagane jest urządzenie mobilne z dostępem do Internetu oraz zainstalowanym systemem operacyjnym Android lub iOS wraz z kontem poczty elektronicznej. Still Good nie pobiera opłat za korzystanie z Aplikacji, jednak może się ono wiązać z kosztami transmisji danych, zgodnie z umową Korzystającego z operatorem Internetu.
KONTO I POZOSTAŁE USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Użytkownik, używając funkcji formularzy (interaktywnych pól do uzupełnienia), zobowiązany jest podać swoje prawdziwe, aktualne i prawidłowe dane. Aby założyć Konto należy dokonać Rejestracji. Rejestracja dokonywana jest po kliknięciu przycisku “Załóż Konto” oraz wypełnieniu formularza. Z chwilą aktywowania przycisku, zostaje zawarta umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną na prowadzenie konta między Użytkownikiem a Still Good na czas nieokreślony. Stworzenie Konta może być również możliwe za pośrednictwem połączonej Platformy, w której Użytkownik zarejestrował się uprzednio (na przykład Google czy Facebook). Podczas Rejestracji, Użytkownik wskazuje hasło, poprzez które następnie uzyskuje dostęp do Konta. Użytkownik ma obowiązek chronić hasło i nie może udostępniać hasła osobom trzecim. Konto jest niezbywalne. Użytkownik zobowiązany jest do aktualizowania i poprawiania swoich danych w ramach Konta niezbędnych do realizacji Zamówienia, tak aby zawsze były prawidłowe, prawdziwe i aktualne. Użytkownik może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta w każdym czasie poprzez wysłanie oświadczenia woli do Still Good za pośrednictwem poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że oświadczenie to musi to być wysłane z adresu email, którym Użytkownik posługiwał się w momencie rejestracji Konta, na adres email: biuro@stillgood.pl Wypowiedzenie zostanie zrealizowane w ciągu 14 dni roboczych, Użytkownik nie może dokonać cesji praw i obowiązków wynikających z umowy prowadzenia konta, a także nie może korzystać z Kont innych Użytkowników oraz udostępniać swojego Konta innym osobom.
ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I UMOWA SPRZEDAŻY
Zamówienie może być złożone wyłącznie przez osoby, posiadające zarejestrowane Konto w Aplikacji. Użytkownik dokonuje Zamówienia poprzez aktywowanie przycisku „Kup”. Po skompletowaniu Zamówienia, Użytkownik zatwierdza je oraz przesyła do Sprzedającego poprzez aktywację przycisku „Zapłać teraz”. Zamówienie obejmuje ofertę Partnera, która komponowana jest z produktów, które w danym dniu oferuje Partner, z krótkim terminem przydatności. Komponowanie zamówień jest dokonywane w sposób losowy, a Klient nie ma wpływu na zawartość Zamówienia. Po dokonaniu zapłaty za Zamówienie, Klient nie ma możliwości modyfikacji szczegółów.
Opłacenie złożonego Zamówienia stanowi złożenie oferty zawarcia Umowy Sprzedaży przez Użytkownika Partnerowi na ofertę, którą wystawił Partner. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedającym dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży. Treść zawartej Umowy Sprzedaży oraz potwierdzenie jej zawarcia zostaje udostępniona w Aplikacji za pośrednictwem Konta Użytkownika. Użytkownik zobowiązuje się do odbioru opłaconego Zamówienia w Czasie odbioru w Lokalu Sprzedającego. Jeżeli Użytkownik nie dokona odbioru we wskazanym czasie nie z winy Sprzedającego, będzie to stanowić niedochowanie przez niego obowiązków wynikających z Umowy sprzedaży, a tym samym Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu opłaty. Elementem nieodłącznym zawarcia Umowy Sprzedaży jest uiszczenie płatności przez Użytkownika. Still Good nie będąc stroną Umowy Sprzedaży zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedającym, nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie przez Sprzedającego obowiązków z niej wynikających, w tym w szczególności dotyczących jakości, składu i właściwości Posiłków. Jeżeli jednak Sprzedający lub Użytkownik nie dotrzymuje swoich obowiązków, w szczególności Sprzedający nie umożliwia odbioru Zamówienia, Użytkownik powinien zgłosić takie naruszenie Still Good. Użytkownik może znaleźć informacje o produktach wraz z opisem w menu/na stronie internetowej Sprzedającego. Sprzedający ponosi wyłączną odpowiedzialność za dostarczenie informacji o produktach i zapewnienie, że są one zgodne z prawdą i aktualne. Zastrzega się możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Partnera w szczególnych przypadkach, takich jak błąd w funkcjonowaniu aplikacji. Klient nie ma możliwości odstąpienia od Umowy Sprzedaży z uwagi na krótki termin przydatności oferowanych produktów oraz obniżoną cenę.
Klient zobowiązany jest do odbioru Zamówienia w Lokalu Sprzedającego oraz we wskazanym Czasie Odbioru. Adres Sprzedającego oraz szczegółowe informacje dotyczące miejsca i terminu Odbioru są dostępne w Aplikacji. Jeżeli Klient przybędzie do Lokalu przed wyznaczonym Czasem Odbioru, powinien zaczekać na zewnątrz. Jeżeli Klient przybędzie do Lokalu po wyznaczonym Czasie Odbioru, Lokal może być zamknięty, a odbiór Zamówienia niemożliwy. Odbiór Zamówienia odbywa się poprzez przedstawienie pracownikowi Partnera potwierdzenia złożenia Zamówienia i zaznaczenie odbioru. Podczas trwania odbioru w Lokalu Klient powinien upewnić się, że produkty oraz ich liczba są zgodne z dokonanym zakupem.
Użytkownikami mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych. Użytkownik zobowiązany jest: odebrać Zestaw zgodnie z informacjami zawartymi w profilu Sprzedającego; na prośbę pracownika Lokalu okazać Aplikację, w celu potwierdzenia przez niego odbioru zakupu lub podania numeru ID przypisanego do danego Zamówienia po pomyślnym dokonaniu płatności. Jeżeli Użytkownik ze swojej winy po raz trzeci nie odbiera zakupu w Czasie odbioru, Still Good zastrzega sobie praw do wystosowania ostrzeżenia, a w przypadku gdy sytuacja się powtórzy – do zablokowania Konta na okres dwóch tygodni.
Produkty wydawane są Klientowi przez Partnera wyłącznie w opcji “na wynos”, w związku z czym Klient nie jest uprawniony do skorzystania z zakupu w Lokalu Sprzedającego.
Ceny podane na stronach Aplikacji są ostatecznymi cenami brutto (zawierają wszystkie cła i podatki, w tym VAT w wysokości określonej przez obowiązujące przepisy), wyrażone są w złotych polskich. Użytkownik ma możliwość zgłosić się do Still Good w sprawie otrzymania kodu rabatowego na zakup dowolnej paczki niespodzianki do wykorzystania w ciągu 30 dni. Zgłoszenia należy dokonać na adres mailowy: kontakt@stillgood.pl, podając mail, na który Użytkownik jest zarejestrowany. Koszt wysyłki paczki niespodzianki zawierają się w kwocie od 10 zł do 30. zł (jeżeli występuje) jest wliczony w cenę ostateczną podaną w ofercie Sposób zapłaty za Zamówienie ograniczony jest do płatności elektronicznej za przedpłatą, wykonywanej za pośrednictwem systemu imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach. Użytkownik zobowiązany jest do uiszczenia płatności w kwocie wskazanej w Zamówieniu niezwłocznie od momentu aktywowania przycisku “Zapłać teraz”. Klient zobowiązany jest uiścić płatność za Zamówienie niezwłocznie (do ok. 5 min) po wysłaniu Zamówienia do Sprzedającego. Do każdego zakupu wystawiany jest dokument sprzedaży przez w postaci paragonu fiskalnego lub faktury, na żądanie Użytkownika, który stanowi potwierdzenie istotnych elementów dokonanego zakupu. Warunki dokonanego zakupu nie mogą ulec zmianie w stosunku do Klienta, który złożył ofertę w sposób wskazany powyżej, przed dokonaniem zmiany cenowej. Obowiązek wystawienia dokumentu sprzedaży leży po stronie Partnera.
REKLAMACJE NA FUNKCJONOWANIE APLIKACJI
Still Good jest adresatem reklamacji złożonych przez Użytkownika na funkcjonowanie oraz dostępność Aplikacji. Zgłoszenie powinno zawierać minimum danych takich jak: adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji Konta oraz zastrzeżenia do funkcjonowania Aplikacji. Zgłoszenie należy wysłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Still Good: kontakt@stillgood.pl . Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie czternastu dni roboczych od dnia jej otrzymania na wskazany adres poczty elektronicznej.
REKLAMACJE NA ZAKUPIONE PRODUKTY ZA POŚREDNICTWEM APLIKACJI
Partner ma obowiązek dostarczania Klientom produktów wolnych od wad. Jeżeli Klient będzie niezadowolony z otrzymanych produktów ma możliwość skontaktowania się z Działem Obsługi Klienta Still Good celem weryfikacji i próby polubownego rozwiązania sprawy w ciągu 7 dni roboczych. W przypadku, gdy sposób rozpatrzenia skargi Klienta przez Still Good nie spełni oczekiwań Klienta, Konsument posiada roszczenia z tytułu rękojmi za wady, w szczególności może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, lub żądać wymiany produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Reklamacje z tytułu rękojmi należy składać na adres mailowy: kontakt@stillgood.pl w celu rozpatrzenia przez Still Good. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
ZWROTY
Przedmiotem zakupu za pośrednictwem Aplikacji są produkty w obniżonej cenie z krótkim terminem przydatności. Prawo odstąpienia od umowy, nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
ZMIANA REGULAMINU
Still Good zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych powodów prawnych takich jak zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub technicznych. Użytkownicy każdorazowo zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w wiadomości email na adres zarejestrowanego Użytkownika, wysłanej na minimum siedem dni przed wejściem w życie. W tym czasie Użytkownik powinien zaakceptować zmieniony Regulamin lub odmówić jego akceptacji i jednocześnie wypowiedzieć umowę o prowadzenie Konta. W przypadku, w którym Użytkownik nie odmówi akceptacji Regulaminu oraz nie wypowie umowy o prowadzenie Konta, nowe brzmienie Regulaminu uznaje się zaakceptowane przez Użytkownika. Zakupy dokonane przed wejściem w życie nowego brzmienia Regulaminu, realizowane są zgodnie z poprzednimi zasadami.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Kontakt i sposób porozumiewania się z Aplikacją: (a) adres e-mail: kontakt@stillgood.pl; (b) adres do korespondencji: 80-309 Gdańsk, ul. Al. Grunwaldzka 472. Wszelkie materiały, w tym elementy grafiki, kompozycja tych elementów, znaki towarowe oraz inne, dostępne w Aplikacji stanowią przedmiot praw wyłącznych, w szczególności stanowią przedmiot ochrony praw autorskich i praw własności przemysłowej. Wykorzystywanie materiałów udostępnianych w Aplikacji w jakiejkolwiek formie wymaga każdorazowo zgody Still Good. Still Good uprawnione jest do zmiany elementów i funkcjonalności Aplikacji, przy czym zobowiązuje się, iż nie będą one stanowiły pogorszenia jakości Usług. Konsument ma możliwości skorzystania z alternatywnych w stosunku do postępowania sądowego sposobów rozwiązywania sporów (ADR), w szczególności poprzez mediację, poprzez koncyliację lub w ramach w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Lista instytucji, do których Konsument może się zwrócić o rozstrzygnięcie sporów w ramach ADR znajduje się pod tym linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/index_en.htm Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Jeżeli Użytkownik nie chce skorzystać z ADR ani ODR, wszelkie spory powstałe na gruncie regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd powszechny, określając właściwość sądu kierować się należy regułami określonymi we właściwym Użytkownikowi będącemu Konsumentem akcie prawnym. Spory powstałe pomiędzy Still Good a Użytkownikiem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Still Good. Data wejścia w życie Regulaminu: 09.01.2022r.